poniedziałek, 18 października 2010

Uwaga: Akcja Święta!

Od kilku już lat dwa razy do roku zastanawiam się jak dobrze przygotować siebie, rodzinę i dom do świąt... Znacie to? W tym po ggadaniu z Novinką postanowiłyśmy nie poprzestawać na myśleniu, ale działać! 
Ale, aby lepiej zmobilizować siebie postanowiłyśmy podzielić się tym naszym działaniem z Wami. Dlatego dzisiaj rusza:


Czego możecie po tej akcji się spodziewać?

Do Świat zostało 10 tygodniu, postaramy się w każdym z nich przedstawić Wam jeden wiodący temat i kilka dodatkowych. Tak, aby każdego tygodnia rozprawić się z jedną przedświąteczną rzeczą.

Podzielimy z Wami naszymi pomysłami. Będą inspiracje, tutoriale, rady, przepisy a może jakies rozdawajki? ;)
Co-nie-co o dekoracjach robionych z dziećmi, pomysły na prezenty, dobre sprzątanie i wiele innych.
Jesteście ciekawi co jeszcze? Przyłączcie się do nas. Jeśli macie bloga wklejcie na niego nasz mały obrazek
(Kody do pobrania wkrótce)
I jednocześnie prosimy trzymajcie kciuki i... bądźcie wyrozumiali... taką akcję organizujemy po raz pierwszy!
 Pozdrawiamy,
Novinka & Siencja


Ps. Ha! I jeszcze dołaczyła dziś do nas... : Wiola. :) Będzie więcej pomysłów!


Ps. Dołożyłam możliwość dodawania Waszych linków do tego posta. Więc jeśli u siebie napisałyście coś w ramach akcji zapraszam do dodawania tego tutaj. :)


13 komentarzy:

  1. Już u Novinki napisałam, że też sobie postanowiłam taką akcję zrobić. Będę podglądać i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledzić! Do świąt już niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaglądać - może napiszecie jakiś harmonogram, dzięki któremu wszystko poogarniam. Na razie systematycznie odkładam kasę i pomysły na prezenty oraz zastanawiam się nad zrobieniem mieszanki przypraw do pierniczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elka super!
    Mufinko: spokojnie spokojnie. Wszystko w swoim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki b.mocno i dziękuję,bo zapowiada się super akcja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Edi: To ja dziękuję! I witaj u mnie!

    Bellis: Bardzo się cieszymy! Również witaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do akcji, mam zamiar podpatrywać Wasze pomysły i postaram się również zamieścić nieco światecznych inspiracji u mnie.
    Zapraszam do mnie, pierwszy post ze świątecznymi inspiracjami już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa z ta akcją. Już wklejam banerek u siebie i dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam
    wkleiłam baner do mojego bloga, licze że mnie zaakceptujecie do swojej akcji bo z pewnością na moim blogu najdą się rady śiwąteczne, przedświąteczne a także po śiwateczne.. z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie, pozdraiawam i zapraszam
    http://raj-dla-ciala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń